אם נשאל כל בעל אתר באיזה מקום הוא רוצה ומייחל כי אתרו יופיע, התשובה לבטח תהייה "מקום ראשון". אך בין הרצון לקיים יש פער גדול ובכדי לנסות ולכבוש את המיקום הראשון הנכסף, יש לשכור את שרותיו של מקדם אתרים או חברת קידום אתרים מקצועית.

תודות למעבר לחיים וירטואליים, לכל חברה, עסק, ארגון ונותן שירות, יש אתר. בלעדי אתר, סביר להניח שלא יזכה אותו בעל אתר לחשיפה הראויה ואף עתיד הוא לאבד לקוחות לא מעטים אשר צל הספק יתעורר אצלם למשמע ולגילוי העובדה כי לא קיים אתר. קלישאת "אם אתה לא שם אתה לא קיים" תקפה מאוד לנושא קיום אתר אינטרנט.

כיצד בוחרים נכונה?

השוק מוצף במקדמי אתרים, כמו גם חברות קידום אתרים אמינות ולכן מלאכת בחירת נותן השירות הטוב ביותר עבורך, הפכה קשה מאוד. יחד עם זאת, חשוב לציין כי טווחי המחירים בעבור שירות הקידום דיי זהה אצל מרבית נותני השירות. אז איך בעצם נדע לעשות את הבחירה המושכלת ולמצוא את המקדם הנכון עבורנו? להלן מספר טיפים:

1) סקר מקיף – על ידי הקשה פשוטה של צמד המילים קידום אתרים, תחשפו להמון מקדמים

קידום אתריםוגם תטייל וקצת ברחבי האינטרנט ותגלו מספר גדול של מקדמים. סרקו את התוצאות ומצאו כמה חברות ומקדמים   הנשמעים לכם טוב. שוחחו איתם וקבלו הצעת מחיר ראשונית כמו גם תיאום ציפיות ראשוני. סננו את   השניים שהכי נראים לכם, והמשיכו בסקר קצת יותר מעמיק בכדי לקבל את הפרטים המלאים.

2) הצלחות והמלצות – כל מקדם או חברת קידום, מתפארים בלקוחות הקידום אשר הגיעו למקומות גבוהים מאוד. במרבית המקרים, ניתן לראות  אתרים אלו כבר באתר נותן השירות אך במידה ולא נמצא, מומלץ לבקש לראות אתרים אלו בכדי להתרשם מיכולות הקידום עליהם עתידים אתם לשלם סכום כסף לא מבוטל.

3) פגישה – באם ניתן, קיומה של פגישה קצרה בכדי לראות אל מול מי אתם עתידים לעבוד, תעזור לכם להחליט האם נכון לכם לעבוד מולו. אין טוב ממראה עיניים והרגשת בטן אך חשוב לציין כי בעולם הוירטואלי, אין זה הכרח אלא בונוס נהדר.

לסיכום, קידום אתרים הוא הכרח לכל בעל אתר הרוצה לקבל חשיפה ולהגיע למקומות הראשונים. מעקב אחרי כמה טיפים אלו, יעזור לכם בבחירה הנכונה ויקל עליכם את מלאכת החיפוש. כניעה לביצוע סקר לא מעמיק, עתידה לעלות לכם רבות ולכן אין טוב יותר מאשר השקעה ראשונית בעבור בחירה מושכלת.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *