כתיבה שיווקית נכונה – קולעת בול ללקוח

שתפו

בעבר, כתיבה שיווקית שתתאים ללקוח, הייתה תחום שרק משרדי פרסום ויחסי ציבור היו מתעסקים בו.

אך כיום, זהו כלי שימושי והכרחי לכל ארגון וכל בית עסק. לא משנה האם העסק או הארגון גדולים.  זהו כלי שימושי ויעיל להתחבר לדיגיטל. כל בעל עסק היה רוצה להגיע לקהלים חדשים ולגדול עם המוצר או השירות שאותם הוא מספק.

לכן, ניתן לעשות זאת באמצעות כתיבה נכונה ופרסום נכון.

כתיבה שיווקית נכונה שתתאים לקהל הלקוחות שלכם, זוכה לחיפושים רבים במנועי החיפוש.

טיפים לכתיבה נכונה

הכתיבה השיווקית תהיה טובה יותר ככל שיהיה יותר ניסיון ותרגול. כתיבה הגיונית ומגוונת.

נציין לפניכם כמה טיפים מועילים לכתיבה שרק תטיב עם הלקוחות שלכם.

 סגנון קליל

כתיבה טובה היא אחת כזאת שתדבר עם הגולש באותה השפה, לא במילים גבוהות מדי, אלא בשפה של היום יום. חשוב שהכתיבה תהיה נכונה מבחינה תחבירית ובשפה נכונה.

מענה ופתרון

הקורא את התוכן, מעוניין לקבל מהכתיבה משהו אחר, משהו שאין אצל אחרים.

בכתיבה עצמה, נציין את היתרון שלנו על פני המתחרים במוצר או בתחום השירות שאנחנו מספקים לו. ברגע שתבליט את הערך שלנו על פני המתחרים, ניתן לקורא מענה ואולי פתרון לצורך שלו.

כיוון לקהל היעד

מטרתה של כתיבה שיווקית היא לקלוע בול וחשוב שנדע למי אנחנו פונים. למי מיועדת הכתיבה. ברגע שנאפיין את קהל היעד, נתאים לו את המילים הנכונות בצורה מדויקת.

דוגמאות

בכל כתיבה, ניתן דוגמאות כדי לגרום לקורא להזדהות עם הכתוב. כשניתן דוגמאות כלשהן, הקורא יתחבר לתוכן ויגרום לו תחושה של חיבור.

כתיבה קצרה

לא להעמיק יותר מדי בכתיבה, שכן קריאה ארוכה מייגעת ואף גורמת לקורא לעזוב את התוכן. נשתמש במשפטים קצרים, תוך כדי נשלב מילות מפתח שנרצה לקדם.

חזרה

הזכרנו שהטקסט צריך להיות קצרצר, אך חשוב לא לחזור על הנושא כמה וכמה פעמים.

פתיח

נשתמש בפתיח של הכתיבה, בתקציר שיתן סקירה קטנה על הנושא של הטקסט.

מקורות

חשוב שנציין עובדות ומחקרים כדי להוכיח שהטקסט אמין.

הנעה לפעולה

חשוב בתחום הכתיבה השיווקית. כתיבת היתרונות של המוצר או השירות והסיבות לכך, תעודד את הפעולה. הפעולות שניתן לשלב:  קנה עכשיו, צרו קשר, השאירו פרטים ועוד.

מבצעים ייחודיים

אם אנחנו מוכרים מוצר או מספקים שירות,, ניתן מבצעים כדי למשוך את הקהל וזהו בהחלט יתרון על פני המתחרים. נציע לקוראים מבצעים של 1+1, 20% הנחה, מחיר מוזל עד חצות, תקופת ניסיון ללא תשלום, חודש מתנה וכו'.

 

ראינו אפוא שכתיבה נכונה ושיווקית מספקת ללקוח כלי יעיל להגעה לקהל היעד שאותו ירצה לשרת.

ניתן לעשות זאת באמצעות מספר טיפים חשובים שיש לשלב בטקסט.

כשניישם את כל הטיפים שציינו, תוכלו לראות את התוצאות, תרוויחו יותר וכן תגיעו לקהל שלא הגעתם אליו קודם.

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים

מי מאתנו אינו זקוק לשירותי אחסון אתרים? כל בעל עסק מוכרח להקם אתר כדי לפתח את שירותיו ולפרסם אותם, שהרי מרבית לקוחותיו באים דרך שורת

שיווק בנלאומי
בלוג

כשרוצים לפרוץ לשוק הבינלאומי

לא מעט חברות ישראליות מציבות לעצמן כמטרה, פריצה לשוק הבין הלאומי. הסיבה לכך לרוב נובעת מהעבודה שהשוק השיראלי, פורה ומוצלח ככל שיהיה, עדיין נחשב לשוק

דילוג לתוכן