קידום אתרים בשפות זרות

שתפו

כיום, אם בעל העסק רוצה לבלוט מול המתחרים שלו ולמכור את מוצריו ושירותיו, עליו להיות בעל אתר אינטרנט שיהיה לא רק בשפה המדוברת במדינה בה הוא מתגורר, אלא גם בשפות אחרות. כך ניתן להגיע לעוד קהלי יעד שיכולים להפוך ללקוחות של העסק. היופי הוא שהמדיום האינטרנטי מאפשר לכל עסק ולא חשוב באיזו מדינה הוא ממוקם פיזית לפעול גם כעסק בינלאומי ולשווק את המוצרים והשירותים שלו לכל העולם. על מנת לעשות זאת בצורה המוצלחת ביותר, יש לבצע קידום אתרים רב לשוני. כך אפשר לשווק את העסק ולמתג אותו. אז איך עושים זאת? המשיכו בקריאה וגלו.

קידום אתרים בחו"ל

במדינת ישראל, הקידום מבוצע בשפה העברית. כאשר פונים לשווקים שאינם דוברי עברית, יש לבצע את הקידום על ידי אנשי מקצוע שיש להם ניסיון בקידום בשווקים זרים ונבחרים. מה הקידום הזה כולל ומדוע הוא שונה מקידום בעברית?

תרגום אתרים להרחבת קהלי היעד של העסק – יש לדאוג לתרגם את התוכן של האתר בצורה הנכונה והמדויקת ביותר וכל זאת באמצעות חברות תרגום שיש להם מתרגמים שבקיאים בשפה או השפות הזרות הנבחרות שרוצים לשווק לקהל היעד שלהן את המוצרים והשירותים של העסק.

לוקליזציה של אתרים – לא מספיק לבצע תרגום לאתר, אלא יש צורך גם לבצע תהליך משלים והוא התאמה של התוכן לשוק או לשווקים שבהם רוצים לבצע את השיווק. יש להתאים את הטקסט לסמנטיקה, לסגנון ועוד. במקביל, יש כמובן לשמור כל הזמן על הסגנון השיווקי המאפיין את האתר.

אופן השיווק – חשוב מאוד לבדוק באיזה מנועי חיפוש, פורטלים, בלוגים ורשתות חברתיות משתמשים במדינה או המדינות אליהן פונים ובהתאם לכך להשתמש בהם לצרכי השיווק והמיתוג של העסק.

שיטות קידום פופולאריות

על מנת לקדם בפועל את האתר בארץ או בחו"ל, יש להשתמש בכל מיני שיטות קידום. להלן חלק מהשיטות הפופולאריות:

קידום ממומן – מדובר על קידום באמצעות פרסום בגוגל. בעל העסק מחליט על התקציב היומי שהוא רוצה לשלם ובהתאם לכך מוצגות מודעות הכוללות פרטים על השירותים והמוצרים שהוא מציע. תהליך כזה יש לבצע באמצעות חברה המתמחה בקידום ממומן, שכן יש לבנות קמפיין הכולל התמקדות במילות מפתח רלוונטיות, כתיבה של מודעות שיווקיות, הגדרה של קהלי יעד, מיקומים וכמו כן שעות וגילאים אליהם רוצים לפנות.

קידום אורגני – כאן לא צריך לשלם לגוגל אבל כן צריך לשלם לחברת קידום או מקדם עצמאי שיש להם ניסיון בקידום אורגני. קידום כזה מבוצע על ידי תכנים מותאמים

המפורסמים באתר הלקוח או באתרים אחרים במסגרת של החלפות קישורים ושיתופי פעולה עסקיים. פעולות נוספות מבוצעות מאחורי הקלעים במערכת של האתר. פעולות כאלה כוללות התמקדות במילות מפתח, תיאורי מילות מפתח, הגדרה של תגיות וכו'.

קידום ברשתות חברתיות – ניתן לקדם גם ברשת הפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר. בעל העסק יכול לצור לעצמו קהל אוהדים ולשמור איתם על קשר באמצעות פרסום של פוסטים הכוללים מידע אודות השירותים והמוצרים, חדשות, מבצעים, הנחות וכו'.

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים

מי מאתנו אינו זקוק לשירותי אחסון אתרים? כל בעל עסק מוכרח להקם אתר כדי לפתח את שירותיו ולפרסם אותם, שהרי מרבית לקוחותיו באים דרך שורת

שיווק בנלאומי
בלוג

כשרוצים לפרוץ לשוק הבינלאומי

לא מעט חברות ישראליות מציבות לעצמן כמטרה, פריצה לשוק הבין הלאומי. הסיבה לכך לרוב נובעת מהעבודה שהשוק השיראלי, פורה ומוצלח ככל שיהיה, עדיין נחשב לשוק

דילוג לתוכן