בשנים האחרונות כוחן של הרשתות החברתיות, בראשות פייסבוק, הולך וגדל ללא הרף. כמעט ואין אדם בישראל ובעולם המערבי שאין לו פרופיל באחת מהרשתות המובילות. למעשה כיום רוב רובה של הפעילות ברשת, מתרחשת ברשתות החברתיות. בכל רגע נתון עולה מידע חדש ועדכני אשר ניתן ללמוד ממנו רבות על הלך הרוח של הגולשים ועל הנושאים הבוערים שעל הפרק. למרות זאת, רוב העסקים בישראל עדיין אינם מנצלים את הפלטפורמה הזו לטובתם.

 

איפה הכי כדאי לפרסם

לצורך העניין, אנו נתייחס בפוסט זה למיתוג ושיווק ברשת החברתית הפופולארית ביותר בישראל – פייסבוק. בפייסבוק יש הכי הרבה משתמשים והיא מספקת לנו מידע רב אותו היא יודעת לפלח ולסדר בקטגוריות אשר מקלות מאוד על חיי המפרסמים. פרסום בפייסבוק הוא אחד האפיקים המשתלמים ביותר אשר קיימים היום. אם ברצונכם להעביר מסרים שיווקים או לקדם את עצמכם באמצעות פייסבוק, תוכלו להגיע לקהל היעד שלכם בדיוק מירבי ובעלות מגוכחת בהשוואה לפלטפורמות אחרות.

 

איך בונים קמפיין מוצלח בפייסבוק?

על מנת להרים קמפיין מוצלח בפייסבוק, יש לעקוב אחר שלושת העקרונות הבאים:

פילוח קהל היעד – חשוב מאוד לאפיין את קהל היעד שלכם לפרטי פרטים. לדעת מאיזה מין הוא, באיזה גילאים הוא, במה הוא מתעניין וכו׳. השקעה בחלק הזה תחסוך לכם הוצאות בהמשך משום שהקמפיין שלכם יהיה ממוקד, אפקטיבי ומוצלח יותר.

מדידת ההצלחה – על מנת לדעת אם נכשלתם או הצלחתם, חשוב להגדיר מה יחשב להצלחה ומה לא. זה אולי נשמע מובן מאילו, אך רבים אינם טורחים לעשות זאת והדבר עלול ליצור אי הבנה בינכם לבין החברה שמנהלת עבורכם את הקמפיין. ביחרו יעדים מדידים כגון הגדלת כמות העוקבים בדף ב-x אחוזים, חשיפת הפוסטים ל-y אנשים, הגדלת כמות המכירות בדף וכדומה.

מה שאתה משלם – זה מה שאתה מקבל – היו ראליים עם הציפיות שלכם. אם באפשרותכם להשקיע כמה מאות שקלים בחודש, אל תצפו לאלפי אוהדים חדשים בדף שלכם (לפחות לא כאלה המוגדרים איכותיים). אם יש בידכם את האמצעים – השקעה רצינית תניב הצלחה גדולה יותר מכיוון שתוכלו להגיע להרבה מאוד אנשים, לייצר באז ולהגדיל את המכירות.

לעשות את זה נכון

ניתן לבנות קמפיין בסיסי בפייסבוק בכוחות עצמכם. אך אם זו אינה המומחיות שלכם, אנו ממליצים להשאיר את זה למקצוענים. יצירת קמפיין יחסי ציבור מוצלח, חיזוק התדמית שלכם ברשת ושיווק מוצלח ברשתות החברתיות היא ההתמחות שלנו. כבר אמרו גדולי אנשי העסקים שכדי לעשות כסף צריך להשקיע כסף. אם בשורה התחתונה ההשקעה שלכם ברשתות החברתיות מחזירה את עצמה הרי שהרווח הוא כולו שלכם.

המאמר באדיבות מסה מדיה המתמחה במיתוג אישי ברשתות החברתיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *