אחסון אתרים

שתפו

מי מאתנו אינו זקוק לשירותי אחסון אתרים? כל בעל עסק מוכרח להקם אתר כדי לפתח את שירותיו ולפרסם אותם, שהרי מרבית לקוחותיו באים דרך שורת החיפוש של גוגל. כדי לקדם אתר יש צורך לבחון אחסון עבורו וגם לדאוג ולתחזק אותו באופן תמידי, בייחוד אם מדובר באתר המקודם באופן אורגני, כלומר הקידום המתמזג עם מנוע החיפוש של גוגל.

איך לבחור חבילת אחסון אתרים?

כאשר בוחרים חבילת אחסון אתרים, חשוב לשים לב לכמה פרמטרים משמעותיים:

  • נפח האחסון – איזה נפח אתם צריכים? לדוגמה, אתר שיש בו בעיקר טקסטים ומעט יותר תמונות יזדקק לנפח מצומצם יותר מאתר המכיל תמונות וסרטונים.
  • תעבורה – תעבורת נתונים היא מספר הנתונים שהגולשים מקבלים על מנת להיכנס לאתרכם. מומלץ להתאים את התעבורה לנפח האחסון. לדוגמה, אתר בעל נפח גדול מדיי שאליו מגיעה תעבורת נתונים קטנה מדיי, עלול לקרוס בסופו של דבר אם ייכנסו אליו יותר מדיי גולשים.
  • לינוקס או ווינדווס – אחת השאלות הגדולות שנשאלות היא איזו מערכת הפעלה לבחור? ובכן, זה תלוי רבות בפלטפורמה שלכם. אם האתר שלכם בנוי על וורדפרס, כדאי להעביר אותו לשרת לינוקס. מנגד, אם האתר בנוי על דוט נט, כדאי להתאים עבורו שרת ווידווס.
  • אבטחת מידע – כדאי לבחור בחברה המספקת שירותי אבטחה טובים שנועדו להגן על האתר מפני פורצים.
  • יש מי שמסייע לכם – כמובן, כאשר אתם בוחרים חברת אחסון, חשוב שהחברה תספק שירותי תמיכה איכותיים במקרה של תקלה.

ניהול האתר – מה זה אומר?

כשם שאנו הולכים לחדר כושר כדי לבנות את השרירים שלנו ולהיראות טוב יותר, כן עלינו לבצע פעולות שונות באתר האינטרנט שלנו כדי לשמור על מיקום טוב בגוגל. עבודת ניהול אתרים כוללת ביצוע פעולות כמו יצירת עמודים חדשים באתר האינטרנט, כתיבה והעלאה של תכנים חדשים, ביצוע אופטימיזציה לעמוד, אימות הקישורים ובדיקת איכותם ועוד.

מדוע אנו זקוקים לשירותיהם של מקצוענים כדי לנהל את האתר שלנו?

באופן כלל, אם יש לכם אתר אינטרנט, אתם יודעים כי עם הגישות הנכונות אתם יכולים לנהל אותו באופן עצמאי. אך ניהול אתרים אינו פשוט כפי שהוא עשוי להידמות מלכתחילה. במקרים לא מעטים מדובר בעבודה סיזיפית הדורשת עמידה בלוח זמנים. כבעלי עסקים, לא תמיד יש לכם זמן להתעסק עם האתר ולהעלות אליו תכנים ותמונות. לפיכך, חשוב לבחור במקצוענים טובים שיכולים לספק לכם את השירות הזה. מקדמי אתרים מקצועיים יודעים לפעול כראוי כדי שהאתר שלכם יקבל את הדירוגים המתאימים לו.

אולי יעניין אותך גם

שיווק בנלאומי
בלוג

כשרוצים לפרוץ לשוק הבינלאומי

לא מעט חברות ישראליות מציבות לעצמן כמטרה, פריצה לשוק הבין הלאומי. הסיבה לכך לרוב נובעת מהעבודה שהשוק השיראלי, פורה ומוצלח ככל שיהיה, עדיין נחשב לשוק

דילוג לתוכן