4 שיטות שיווק מיוחדות שאתם צריכים להכיר

שתפו

ככל שהעולם הופך ליותר דיגיטלי, משווקים מנסים כל הזמן למצוא דרכים חדשות לפרוץ את הרעש כדי להגיע לקהל שלהם. מדיה חברתית היא אחת משיטות השיווק הפופולריות ביותר, אך ישנם ערוצים רבים אחרים שיכולים לעזור לך לבלוט את המותג שלך. מאמר זה יציג בפניכם ארבע שיטות שיווק מיוחדות שעשויות להיות שימושיות בקמפיינים העתידיים שלכם..

  1. הדדיות

חלק מהחברות משתמשות כעת בחוק ההדדיות כדי להגדיל את המכירות. שיטת השיווק הרווחת הזו מבוססת על הרעיון שאם תספק ללקוח משהו בחינם, הוא ירגיש מחויב לקנות ממך משהו בתמורה. נסו לדוגמה להציע פתרון או שירות חד פעמי כמו ביקורת למודעות והקמפיינים, או לעמוד הפייסבוק או לאסטרטגיית השיווק הנוכחית של הלקוח בחינם. לאחר שכבר התחלתם תהליך איתו, זה יגדיל משמעותית את הסיכויים לסגור איתכם עסקה ולהתחיל לעבוד. השיטה הזו עובדת כמעט כל פעם כמו קסם.

 

  1. קחו את זה אישית

כיוון שעולם השיווק הפך פופולרי בשנים האחרונות מכיוון שהוא עוזר לעסקים לתקשר עם צרכנים ברמה עמוקה יותר מאשר רק להראות להם את המוצר שלך. עסקים צריכים להיות מסוגלים להתחבר ללקוחות שלהם ברמה אישית יותר. שיווק הוא דרך מצוינת לעשות זאת מכיוון שהוא כרוך בחברות המאמצות נושאים חברתיים ותרומות עבורן כספים על מנת לשנות את חייהם של אנשים לטובה. צרו אינטרקציות אישיות עם הלקוחות הפוטנציאליים ועם הלקוחות הקיימים שלכם ותתחילו להנות מהפלא שזה עושה.

לקוחות שמרגישים טיפול אישי ומסור לא רק ירצו להמשיך, אלא גם לא להסתכל לשום כיוון אחר. דאגו שהלקוחות יקבלו יחס אישי וימשיכו איתכם שנים רבות.

 

  1. השתמשו בקמפיינים שיגרמו למשתמשים לרצות לענות על שאלה

מפרסמים בפייסבוק? אינסטגרם? גוגל? בין אם זה ממומן או אורגני, אל תכבו את אופציית התגובות. תמיד נסו לעורר סערה ותשאלו שאלות בתכנים שלכם, שיגרמו למשתמשים שקוראים אותם לתהות ולחשוב ביחד, מה שיצור אינטרקציה בעמודי התוכן שלכם ויגדיל משמעותית את החשיפה.

יותר לייקים ויותר תגובות, פלוס זמן שהייה בתוכן שלכם, משמע תוכן טוב יותר, משמע שיווק טוב יותר.

זיכרו שפעילות גבוהה בפוסטים יוצרים פעילות עוד יותר גבוהה. השתמשו בזה לטובתכם.

 

  1. תתחילו להשתמש במוזיקה ללא זכויות יוצרים

הגיע הזמן לדבר על זה – הבאנרים הבנאליים בפוסטים הממומנים מתחילים לאבד חשיפות משנה לשנה ולשעמם את הגולשים. היום אנחנו בשנת 2021, בעידן הוידאו. משתמשים מאבדים סבלנות בקריאת תוכן ונהנים יותר לצפות בתוכן דינמי עם מוזיקת רקע מרגשת.

התחילו להכין קטעי וידאו מיוחדים והכניסו אליהם מוזיקה ללא זכויות יוצרים. זיכרו שאין צורך לרכוש מוזיקה מאמנים גדולים ולשלם הון תועפות, כאשר יש מגוון לא קטן של אתרי אינטרנט המספקים קטעי מוזיקה עם רישיון שימוש מסחרי – במחירים נוחים.

חשוב מאוד כמובן לשים לב להשתמש אך ורק במוזיקה עם רישיון שבבעלותכם כדי להמנע מתלונות ובעיות משפטיות וחוקיות כמו הפרת זכויות יוצרים על קטעים מוזיקליים.

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים

מי מאתנו אינו זקוק לשירותי אחסון אתרים? כל בעל עסק מוכרח להקם אתר כדי לפתח את שירותיו ולפרסם אותם, שהרי מרבית לקוחותיו באים דרך שורת

שיווק בנלאומי
בלוג

כשרוצים לפרוץ לשוק הבינלאומי

לא מעט חברות ישראליות מציבות לעצמן כמטרה, פריצה לשוק הבין הלאומי. הסיבה לכך לרוב נובעת מהעבודה שהשוק השיראלי, פורה ומוצלח ככל שיהיה, עדיין נחשב לשוק

דילוג לתוכן