נדמה כי אי אפשר להתחמק בשנים האחרונות ממהפכת המדיה הדיגיטאלית ההולכת וצוברת תאוצה גם בקרב משרדי פרסום. אם פעם הייתם מודעים ללקוחות שלכם על הקיום שלכם באמצעות פרסום בעיתונות או בפליירים, הרי כיום ישנו עולם שלם המאפשר לכם ליצור קשר עם הלקוחות שלכם.
שיווק דיגטלי- דרכים רבות להגיע ללקוחות שלכם
כיום כולנו חשופים למדיה הדיגטלית ומבלים שעות רבות בפייסבוק או בצפיה במסך הפלאפון. משרד פרסום עושה שימוש במדיה הדיגיטלית על מנת להגיע לקהל הלקוחות אשר נמצא שם. אם פעם היינו עושים שימוש בפלאפון למטרות שיחה בלבד, הרי כיום אותו פלאפון מהווה אמצעי ליצירת קשר ועדכון. מכאן, משרדים רבים הבינו כי אם אתה לא שם אתה לא קיים- אם אתה לא מפגין נוכחות ברשתות החברתיות- אתה לא משחק במגרש המשחקים הנכון מבחינת עולם הפרסום.
אותו משרד פרסום שהיה עושה בעבר שימוש בדרכים אחרות הבין את חשיבות המדיה הדיגיטלית. אותו זמן שאתם מבלים מול המחשב או מול הסלולרי יכול להיות הזמן האידיאלי לשכנע אנשים להתעניין בשירות שאתם מציעים. בפייסבוק וגם בסלולרי ניתן לאתר את קהל היעד ולכוון אותו לצרוך את התוכן השיווקי שלכם. דבר אחד ברור מאד כיום- באמצעות שיווק דיגיטלי ניתן להגיע ללקוחות בצורה מהירה יותר מאשר בעבר ולחשוף אותם לשירותים שלכם.
אילו שיטות שיווק דיגיטלי קיימות כיום?
כפי שכבר הבנתם, כיום יש חשיבות רבה לעבודת השיווק הדיגטלי בקרב משרד פרסום. אותה עבודה חשובה בשל היכולת להגיע במהירות לאותו קהל יעד. כיום ישנן לא מעט שיטות שיווק להגיע לקהל. למרות ריבוי השיטות, חשוב מאד לזכור כי לא מדובר בעבודה פשוטה ומהירה אלא מדובר בעבודה ארוכה הכוללת בנייה של מעגלי לקוחות, זאת במטרה להגיע ליעדים בצורה הטובה ביותר.
כאשר מדברים על שיווק דיגטלי, חשוב מאד לדבר על אסטרטגיה- אותה אסטרטגיה אשר באמצעותה יהיה ניתן להגיע לקהל היעד. קידום אתרים למשל יסייע בהשגת תוצאות חיוביות על ידי איתור מילות מפתח אשר מעניינות את הגולשים. דרך נוספת היא פרסום בפייסבוק המאפשר לזהות את קהל היעד באמצעות פילוח.
משרד פרסום דיגיטלי- בהתאם לצרכים של הלקוחות
כיום ישנם לא מעט משרדי פרסום אך כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר חשוב מאד לבחור את משרד פרסום המתאים ביותר עבורכם. מהו המשרד המתאים?
בהתאם לצרכים שלכם: חשוב מאד לבחור משרד בהתאם לצרכים שלכם. אותו משרד יבצע עבודה מקיפה הכוללת מחקר אשר יסייע בבניית קמפיין שיווק דיגטלי מוצלח תוך איתור קהל היעד במטרה להגיע לתוצאות טובות.
קמפיין באמצעי פרסום מתאימים: לא כל אמצעי הפרסום מתאימים עבורכם ולכן חשוב מאד לבחור את אמצעי הפרסום המתאים ביותר. פייסבוק או אינסטגרם? בעולם בו כולם יודעים כי תמונה אחת שווה אלף מילים, חשוב מאד להשקיע בכתיבה איכותית
נכתב באדיבות משרד פרסום http://www.exactive.co.il